rss
youtube
facebook
Հարցազրույց

Սփյուռքը ճանաչում են մեր եկեղեցու համայնքը, որն ունի բարձր հեղինակություն

20.12.2013
Սամվել Կիրակոսյան,, Վանաձորի Ավետարանական եկեղեցու հովիվ

Եթե այսօր Հայաստանում կան հակասություններ, նամանավանդ կրոնական հողի վրա, դրա հիմնական պատճառը միմյանց  չճանաչելն է

Էթնիկական առումով Թուրքիայի թուրքը բավական սակավաթիվ տարր է

12.12.2013
Բագրատ Էսդուգյան, Ստամբուլում գործող «Ակոս» թերթի հայկական բաժնի խմբագիր

Մենք  Հայաստանից  հիմա  ուզում ենք, որ այլևս օդային ուղիները չսնանկանան, որը երկրորդ անգամ տեղի ունեցավ: Մենք ուզում ենք, որ օլիգարխների փոխարեն ավելի ժողովրդավար մարդիկ գան իշխանության, որ մարդիկ ավելի ուրախ ու երջանիկ լինեն:

Մենք չենք հավակնում, որ Եհովայի վկաների կրոնը դառնա պետական

09.12.2013
Գևորգ Անանիկյան, Եհովայի Վկաներ կազմակերպության Վանաձորի երեց

«Աղանդը» դա անհատին հետևող խումբ է: Բայց Եհովայի վկաները աղանդ չեն, որովհետև մենք Հիսուս Քրիստոսին ենք հետևում, այլ ոչ թե ինչ-որ մարդուն: Հետո, աղանդը նաև  որևէ կրոնից անջատված խումբն է:

Եկեղեցու կողմից մերժվում են ոչ թե անձիք, այլ նրանց ուսմունքը

30.11.2013
Հայ Կաթողիկե Եկեղեցու հովիվ Հայր Պետրոս Վրդ. Եսայան, Գյումրու և Աշոցքի շրջանի ժողովրդապետ և հոգևոր հովիվ

Մնացած բոլոր խմբերին առաքելական և կաթողիկե եկեղեցիները դիտարկում են որպես կրոնական համայնքներ, բայց  ոչ` եկեղեցիներ: Բոլոր բողոքական համայնքներից սերված նորաոճ շարժումները` «Կյանքի խոսքը», «Ադվենտիստները» և այլն, սրանք ծնվել են ռեֆորմացիայի շարժման արդյունքում: 

Հիմնված նոր եկեղեցիները համայնքներ են

27.11.2013
Մամիկոն Համբարյան, Գյումրու Հայ ավետարանական մկրտական «Վերածնունդ» եկեղեցու հովիվ

Բնականաբար, բոլոր նոր եկեղեցիները ձգտում են լինել այդպիսին, բայց իրավական դաշտում մենք ունենք խնդիր, որովհետև պետական գրանցում ստանալու համար մենք պետք է ունենանք 200 անդամներ: Իհարկե, դա մի կողմից ստիմուլ է աճելու համար, մյուս կողմից, մենք կցանկանայինք գրանցվել իրավական դիրք ունենալու համար, սակայն ստիպված ենք սպասել օրենքների փոփոխությանը:

Ոչ թե մեղմացնել հիվանդությունը դեղորայքային միջոցներով, այլ գնալ մեղքից ազատման ճանապարհով

19.11.2013
Վաղարշակ Խաչատրյանի, Հայ Առաքելական Եկեղեցու Շիրակի թեմի սոցիալ-կրթական կենտրոնի հոգեբույժ

Կա մոտեցում, ըստ որի՝ պետք է գիտակցել, հավատալ և գնալ ապաշխարության: Իմ փորձը ցույց է տալիս, որ պարտադիր չէ հիվանդի գիտակցական մոտեցումը: Ծեսը անկախ գիտակցությունից գործում է:

Խղճի ազատության մասին օրենքի նոր նախագիծը գարնանը կուղարկվի ԱԺ

08.11.2013
Գրիգոր Մուրադյան, Արդարադատության նախարաի առաջին տեղակալ

Արդարադատության նախարարության խնդիրն է վերահսկել օրինականության պահպանումը բոլոր կրոնական կազմակերպությունների կողմից:

Միաբնակության հարցը

28.10.2013
Գարեգին Ա. Կաթողիկոս

Հայ Եկեղեցու ծոցում սկզբնապես գոյություն է ունեցել աստվածաբանական երկու հոսանք՝ անտիոքյանը և ալեքսանդրյանը, բայց վերջնականորեն հաղթանակել է ալեքսանդրյան աստվածաբանության գիծը: Հայերը չկարողացան գործուն մասնակցություն ունենալ 4-րդ և 5-րդ դարերի քրիստոսաբանական վեճերին: 4-րդ դարում մեր Եկեղեցին դեռևս կազմավորման մեջ էր, 5-րդ դարում մենք պայքար էինք մղում մազդեզականության դեմ, որովհետև առկա էր դրա վերադարձի սպառնալիքը:

Նրանց հետևում կանգնած է եվրոխորհուրդը

08.10.2013
Տեր Մկրտիչ քահանա Երանյան, Աշտարակի հոգևոր հովիվ

Ամբողջ հարցը նրանում է, որ եթե մենք երեկ ունեինք հնարավորություն ինքներս մեզ օրենքով պաշտպանելու, այսօր մեր պետական օրենքը մեզ ոչ թե պաշտպանում, այլ հակառակը՝ խանգարում է: Նրանք իրենց ավելի ազատ են զգում մեր հողի վրա: Նրանց հետևում կանգնած է եվրոխորհուրդը, ՄԱԿ-ը:

<<    <   2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12   >    >>