rss
youtube
facebook
Հարցազրույց

Հոգեւորականը պիտի Խիզախ լինի եւ չվախենայ արդարութիւնը պաշտպանելուց

21.04.2015
Տէր Մարտիրոս Պէրպէրեան, 2014-ին կարգալույծ է հռչակվել

Բայց ինչքան գիտեմ Հայաստանում եւ նախկին Սովետական միութեան երկիրներում, վիճակը տարբեր է, այստեղ գործում են տարբեր կանոններ, այնտեղ ամէն ինչ նշանակովի է, եւ ժողովուրդը ոչ մի մասնակցութիւն եւ ձայն չունի, այս իսկ պատճառով սկասում են ըմբոստութիւններ եւ քննադատութիւններ հաւատացեալ ժողովուրդի կողմից։

Ի՞նչ հիմքով է կրոնական կազմակերպության ներկայցուցչությանը գերակայող դիրք շնորհվում

17.04.2015
Արմինե Դավթյան, մանկավարժ, դասախոս

Հանրակրթությունը պետք է զբաղվի իր գործառույթներով, եկեղեցին` իր: Դրանք կարող են համագործակցել բացառապես չեզոք, այլ ոչ կրոնական դավանաբանության հարցերով:

Աշխարհիկ, չի նշանակում անհավատ

13.04.2015
ՆազենիՂարիբյան, Փարիզի համալսարանի` արվեստի պատմության դոկտոր, հայագետ, Մաշտոցի անվան Մատենադարանի ավագ գիտաշխատող եւ Գեղարվեստի ակադեմիայի դոցենտ, վաղմիջնադարյան արեւելաքրիստոնեական արվեստի, եկեղեցու պատմության եւ եկեղեցաբանության մասնագետ:

Երբ անկախությունից հետո եկեղեցին, այսպես ասած, ազատագրվեց, մեր եկեղեցին վերադարձավ հարյուր տարի առաջվա իր դիրքերին: Այն, ինչ այսօր ասում և անում են հոգևորականները, դրանք հարյուր տարի առաջվա հասարակությանը հատուկ երևույթներ են, այն ժամանակներին համապատասխան:

Կրոնը` որպես ինստիտուտ և որպես հավատք, շատ տարբեր բաներ են

17.03.2015
Եվա Սարգսյան, Ճարտարապետության տեսաբան

Մինչև կառույցի դերի ու նպատակի մասին խոսելը պետք է հասկանալ, թե ի՞նչ դեր ու նպատակ ունի այսօր Եկեղեցի ինստիտուտն առհասարակ, ինչու՞ համար և ի՞նչ է ծեսը, ի՞նչ է «հոգևոր» ասածը, և ի վերջո, ո՞րն է մեր հավատքի առանցքային փիլիսոփայությունն ու խորհուրդը՝ ուրախությունը, կյանքը, բավարարվածությունը, թե՞ խոնարհ տոկունությունը, հավերժ պայքարն ու հույս հետոյին:

Իրանցիների համար քրիստոնեությունն ավելի շուտ անձնակն հարց է, թուրքերի համար այն ավելի շուտ քաղաքական ընկալումներ ունի

16.02.2015
Վահան Պողոսյան, Ավետարանական «Մեծ Շնորհ» եկեղեցու հովիվ

Մենք հաճախ ենք հանդիպում մարդկանց, ովքեր հայկական արմատներ ունեն: Նրանք հիմա ավելի համարձակ են խոսում այդ մասին: Երբեմն նույնիսկ ուղղկի ասում են , որ իրենք քրիստոնեա են:

Կրոնական անհանուժողականությունը հարիր չէ մեր ժողովրդին

12.02.2015
Էդգար Վահանյան, Նիդեռլանդների «Աստծո Տուն» ավետարանական եկեղեցու հովվի օգնական, երիտասարդական թևի պատասխանատու, «Կանչող Ձայն» երիտասարդական ծառայության խորհրդի անդամը

Ոչ ոք իրավունք չունի ազգը աղճատելու, Ավետարանական հայերը միայն նպաստ են բերել մեր երկրին, դրսում ապրող ավետարանական երիտասարդները ջանք ու եռանդ չեն խնայում բարձրացնելու  հայակական հիմնախնդիրները, տարածելու մեր մշակույթային արժեքները:

Ողբերգության վրա ձեռքեր տաքացնելը ստորություն է

11.02.2015
Աշոտ Հովսեփյան, protestant.am կայքի մեկնաբան

Կարող եմ վստահաբար ասել՝ ոճրագործությանը կրոնական երանգներ տալը միաժամանակ և՛ իրավախախտում է, և՛ ստորություն է, և՛ տգիտություն է, և՛ խաբեություն է, և՛ դավաճանություն է:

Փնթիությունն իբրև հղացք ձևակերպելու կարիք կա

23.01.2015
Միսակ Խոստիկյան, ճարտարապետ

Խնդիր չէ, եթե որևէ մուսայի հետևորդը մտնում է քաղաքական ասպարեզ, կամ՝ հակառակը, եթե ըստ այդմ չի երևակայում, թե նախկին գործով է զբաղված, չի համատեղում տարբեր դերերը միաժամանակ:

Մեր տիեզերքը կենսաբանական էակ է

17.01.2015
Արթուր Արմին, հայագետ, հոդվածների և գրքերի հեղինակ, Լոս Անջելեսի «Spurk-Diaspora» հասարակական-մշակութային կազմակերպության նախագահ

Սխալ է քրիստոնեական դոգմատիզմ-կրոնը կապել եվրոպական ազգերի զարգացման հետ: Եղել է լրիվ հակառակը՝ եվրոպական ազգերի և երկրների պրոգրեսը սկսվեց  քրիստոնեական եկեղեցին պետությունից բաժանելով, կրոնապետության մոդելից ձերբազատումով, գիտությունների ակադեմիաների և համալսարանների ստեղծումով:

Պետք է հետևել գեներալ Սեյրանի խորհրդին՝ գործել չգրված օրենքների դաշտում և հենց այդտեղ հաղթել իրենց

11.01.2015
Արա Հարությունյան, Ջորջ Վաշինգտոն Համալսարան, կից /adjunct/ պրոֆեսոր

Որպես հանրություն մենք չենք տեսնում  մեր քաղաքական կառույցների սնանկությունը և նրանց դուրս չենք շպրտում քաղաքական ասպարեզից: Մենք  չգիտենք,  որ հացադուլավոր կուսակցությունն իրավունք չունի քաղաքականությունում  լինել, որ իշխանությունների հետ համագործակցողն իրավունք չունի ընդդիմադիր համարվել  և որ դրանց  դեմն  առնելու  միակ միջոցն արդեն մեկ աստիճան ներքև է՝ անհատական մակարդակում:

1  2  3  4  5  6  7   >    >>