rss
youtube
facebook
Հոդվածներ

Եթե Աստված կա, ուրեմն ամեն ինչ կարելի է…

13.10.2015
Սլավոյ Ժիժեկ

«Առանց կրոնի լավ մարդիկ բարի գործեր կանեն, իսկ վատ մարդիկ`վատ գործեր: Բայց որպեսզի լավ մարդուն ստիպես չարիք գործել, դրա համար հարկավոր է կրոն»:

Ուխտի հարիւրամեակ, յետոյ ի՞նչ. թուական աճ

01.10.2015
Ոսկան Մխիթարեան, Նախկին Տնօրէն Մխիթարեան Վարժարանի ի Լոս Անճէլըս

1950-ի Հայաստանի պետական տուեալներով, մէկ մօրմէ կը ծնէր 4.5 երեխայ, իսկ այսօր այդ թիւը 2-էն պակաս է: 1990 թուականէն սկսեալ երթալով կը պակսի ծնեալներու թիւը: Դարձեալ պետական տուեալներով, 1990-ին Հայաստանի մէջ ծնած են 80 հազար երախաներ, 1993-ին՝ 59 հազար, 2001-ին՝ 32 հազար:

Մեկնողական ժանրը. Ալեքսանդրյան և Անտիոքյան դպրոցներ

18.09.2015
Մարիամ Ամիրյան, Աստվածաբան

Մեկնությունները լինելով լայն և ծավալուն բնույթի աշխատանքներ, չէին կարող մնալ նախնական` բանավոր, զուտ քարոզչական աստիճանի վրա, հետզհետե ընդգրկում էին եկեղեցական, կրթական, մատենագիտական և մշակութային բոլոր ոլորտները:

Յուստինիանոս Ա կայսրը և Կ.Պոլսի 553 թ. Ժողովը

15.09.2015
Տ. Հեթում քահանա Թարվերդյան, Ռումինիայի Հայոց Թեմի Թեմական Քարտուղար

Յուստինիանոսի քաղաքականութիւնը չյանգեցրեց եկեղեցական ﬕութեան: Այն ինչ-որ չափով Բիւզանդական Եկեղեցին մօտեցրեց ուղղափառութեանը, բայց Քաղկեդոնի պահպանումը ամէն ինչ թողեց նոյն վիճակում:

Մարդեղության խորհրդի մեկնությունը հայ մատենագրիրների աշխատություններում

15.09.2015
Մարիամ Ամիրյան, Աստվածաբան

Հայ մեկնաբանական գրականությունը առաջ է եկել թարգմանական գրականության արդյունքում և սերվել է նրա ակունքներից: Հաճախ թարգմանել նշանակել է մեկնել և հակառակը: Թարգմանիչը համարվում էր նաև մեկնիչ:

Դավանաբանական Խմորումները Է-Ը դդ. և Հայ Եկեղեցին

07.09.2015
Տ.Հեթում քահանա Թարվերդյան, Ռումինիայի Հայոց Թեմի Թեմական Քարտուղար

Բիւզանդական եկեղեցում 553 թ. ժողովով արմատացած Քաղկեդոնի «հակաքաղկեդոնական» = «կիւրեղեան» ﬔկնաբանութիւնը, որն ամէն դէպքում ﬕութիւն առաջ չբերեց Արևելքի հետ, վերանայուեց Կ. Պոլսի 680-681 թթ. ժողովում, որում ընդունուեց երկու կամքի և երկու ներգործութեան վարդապետութիւնը:

Ո՞ւր են մեր ղեկավարները

06.09.2015
Ոսկան Մխիթարեան, Նախկին Տնօրէն Մխիթարեան Վարժարանի ի Լոս Անճէլըս

Ի՞նչն է զարմանալին, որ յիսուն տարիներ ետք տակաւին կը շարունակուին այս բռնցքամարտերը Ս. Յարութեան տաճարին մէջ ի ներկայութեան քրիստոնեայ աշխարհի հաւատացեալներուն եւ բոլոր անոնց՝ որոնք կրնան այս տխուր պատկերները դիտել իրենց համակարգիչին վրայ:

Հայ եկեղեցու դիրքորոշումը քրիստոսաբանական վէճերում

02.09.2015
Տ. Հեթում Քահանա Թարվերդյան, Ռումինիայի Հայոց Թեմի Թեմական Քարտուղար

Ըստ էութեան՝ հին ու նոր քրիստոսաբանական հերետիկոսութիւնների խաչաւորումը և նեստորականների շարունակուող քարոզչական գործունէութիւնը Հայ Եկեղեցու համար դրդապատճառ դարձաւ, որ նա Զ դարի կէսերին եկեղեցական ժողով գումարի:

Նեպոտիզմը Մայր Աթոռում

25.08.2015

Եկեղեցու և պետության սերտաճման պայմաններում նեպոտիզմը կարող է շատ բազմազան դրսևորումներ ունենալ: Օրինակ, չի բացառվում, որ բարձր դիրք զբաղեցնող հոգևորականի նեպոտը բանակում դառնա գեներալ, կամ գյուղապետ, իսկ որևէ աշխարհիկ իշխանավորի մերձավորը` բարձր հոգևորական:

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11   >    >>