rss
youtube
facebook
Հոդվածներ

Մովսես Խորենացին քաղկեդոնական էր (Պատասխան Ե. S.-Մինասյանին)

05.03.2016
Ս.Մալխասյան, Ակադեմիկոս

Խորենացու քաղկեդոնական լինելու կամ չլինելու հարցր իմ աչքում բոլորովին ազատ է կրոնական-դավանաբանական որակումից. լիներ նա քաղկեդոնական կամ հակաքաղկեդոնական դրանով բնավ չէր փոխվի վերաբերմունքը դեպի մեր անզուգական, բազմերախտ հեղինակը։  

Նոր տագնապ Երուսաղէմի մէջ

04.03.2016
Նահապետ Մելքոնեան, Երուսաղեմ

Երուսաղէմի «Իսրայէլն Այսօր» հեռուստակայանէն սփռուեցաւ ցնցիչ տեսաժապաւէն մը  (15 վայրկեան  տեւողութեամբ), ուր կը հաղորդուէր թէ նախկին հայ ժառանգաւոր մը, Հրայր Եզէկէլեան  անունով  բռնաբարուած է ուսանողութեան տարիներուն գէթ երեք հոգեւորականի կողմէ:

Հայկական հակաքաղկեդոնականության ծագման մասին

29.02.2016
Վարդան Ջալոյան, մշակութաբան

Պետք չէ սփոփվել, ասելով, որ դա պարզապես Հայաստանում հելինիզմի անկման հետևանքներից էր: Այն գիտակից ընտրություն էր. հրաժարում մշակութաստեղծ քրիստոնեությունից:

Հաւաքական հանդիպում թեմակալ առաջնորդներուշ եւ ազգային իշխանութեանց

19.02.2016
Ոսկան Մխիթարեան, Նախկին Տնօրէն Մխիթարեան Վարժարանի ի Լոս Անճէլըս

Կասկած չկայ մեր մտքին մէջ որ Մեծի Տանն Կիլիկիոյ Միաբանութիւնը կը զօրակցի Սուրիահայութեան: Սակայն՝  խօսքէն անդին՝ գործնական զօրակցութի՛ւնն է կարեւոր:

Հայերը Ռումինիայի Բոտոշան Քաղաքում

03.02.2016
Տ. Հեթում քահանա Թարվերդյան, Ռումինիայի Հայոց Թեմի Թեմական Քարտուղար

Ռումինիայի Բոտոշան քաղաքում է գտնվում տարածքի ամենահին հայկական եկեղեցին, որը կառուցվել է 1350 –ին:

Ճեմարանը` հոգեմտավոր դարբնոց, ճեմարանականները` ապագա հոգևորականներ («Հոգևոր ճեմարանի առաքելությունը» շարքից)

17.01.2016
Հ. Եղիա Խաչատրյան, Գևորգյան ճեմարանի նախկին փոխտեսուչ

Յուրաքանչյուր ճեմարանական պիտի քաջ գիտակցի, որ ինքը չի կարող հոգևորական լինել, եթե նախ վերոհիշյալ հոգևոր արժեքների կրողը, պահպանողն ու փոխանցողը չէ:

Ռումինիայի Հայոց Թեմ՝ Անիից մինչև Սուչավա

18.11.2015
Տեր Հեթում Քահանա Թարվերդյան, Ռումինիայի Հայոց Թեմի Թեմական Քարտուղար

Ռումինիայի հայերը դեռևս 14-դ.-ում՝ հատկապես Բոտոշան քաղաքում և այլ վայրերում, կառուցել են քարաշեն եկեղեցիներ և ունեցել են իրենց հոգևոր թեմը, որը 1365թ.-ից ենթարկվել է Լվովի հայոց եպիսկոպոսությանը:

Աստծո բարոյական օրենքի անփոփոխությունը

06.11.2015
Հանս Հայնց, ավստրիացի աստվածաբան, գրքերը թարգմանվել են քսանից ավելի լեզուներով

 

Ի տարբերություն ծիսական օրենքների` պատվիրանների օրենքը գրվում է մարդու խղճի մեջ

Աթեիզմ. ապանձնավորման էվոլյուցիա

26.10.2015
Ռոբերտ Գաբրիելյան, հետազոտող

«Մի  տեսակ»  «նոր»  «երկվության» («չար-բարի, մեռնող-հարությունվող») «կարիք»  է  զգացվում:

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   >    >>